moriodotisi
HomeNewsΚ. Πιερρακάκης: Και του χρόνου 10.000 διορισμοί με έμφαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Κ. Πιερρακάκης: Και του χρόνου 10.000 διορισμοί με έμφαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

“Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το ίδιο και του χρόνου, να διορίσουμε 10.000 εκπαιδευτικούς και θα δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην Πρωτοβάθμια” Εκπαίδευση.

Τη δήλωση αυτή έκανε σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, ενώ τόνισε τα εξής:

  • Όσοι αναπληρωτές μας βλέπουν αυτή τη στιγμή γνωρίζουν ότι δεν είχαν ξαναγίνει τόσοι πολλοί διορισμοί στην εκπαίδευση.
  • Για πάρα πολλά χρόνια αυτό είχε σταματήσει. Το βάζουμε εμπρός με πυξίδα τις ανάγκες του μαθητή. Αυτή είναι η πυξίδα μας, αυτός είναι ο βορράς μας, προς τα εκεί θα κινηθούμε.

Αναπληρωτές

Σχετικά με το αίτημα του τομεάρχη παιδείας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Στ. Παραστατίδη να δεσμευτεί το υπουργείο Παιδείας ότι ο αριθμός των αναπληρωτών να είναι και του χρόνου ο ίδιος, ο Κυριάκος Πιερρακάκης απάντησε τα εξής:

  • Όταν κυβερνήσατε κάποτε, επί προεδρίας της κυρίας Διαμαντοπούλου -συγγνώμη, επί υπουργίας της κυρίας Διαμαντοπούλου, δεν προδιαγράφω κάτι- τότε υπήρχε το σύνθημα από μεριάς σας «Πρώτα ο μαθητής».
  • Συνεχίζετε να έχετε αυτό το σύνθημα σε σχέση με την εκπαιδευτική σας πολιτική;
  • Γιατί ήρθατε σήμερα, κύριε Παραστατίδη, και είπατε να δεσμευτεί το Υπουργείο Παιδείας ότι ο αριθμός των αναπληρωτών θα είναι και του χρόνου ο ίδιος.
  • Συνιστά αυτό τη θέση σας ως κόμμα; Θέλετε να μένει ο ίδιος αριθμός των αναπληρωτών καθηγητών;
  • Θέλετε να είναι ο ίδιος αριθμός στο άθροισμα;
  • Γιατί εμείς πρέπει να αντιμετωπίσουμε τον αριθμό των αναπληρωτών καθηγητών σε συνάρτηση με τις εκπαιδευτικές ανάγκες που είναι λειτουργικές, οι οποίες βρίσκονται στο πεδίο. Δηλαδή, πρέπει να έρθουν οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και να πουν ότι φέτος αποτυπώνονται αυτές οι λειτουργικές ανάγκες.
  • Να πω ένα παράδειγμα: παράλληλη στήριξη. Στην παράλληλη στήριξη, έρχεται η απονομή της παράλληλης στήριξης σε συνάρτηση με το αν τα ΚΕΔΑΣΥ έρχονται να πουν ότι ένα παιδί έχει ανάγκη από έναν εκπαιδευτικό ή μια εκπαιδευτικό δίπλα του. Το ιδεατό είναι το παιδί αυτό στην πορεία να μην χρειάζεται παράλληλη στήριξη, να μπορεί, δηλαδή, μετά από κάποια φάση, στη Β’ ή στη Γ’ Δημοτικού, να μπορεί μόνο του να βρίσκεται στην τάξη. Άρα το ποιες είναι οι ανάγκες, παραδείγματος χάρη, ως προς την παράλληλη στήριξη πρέπει σε πολύ μεγάλο βαθμό να είναι συνάρτηση του τι αποτυπώνεται από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου με ένα δυναμικό τρόπο.
  • Γιατί να πρέπει να έρθει το Υπουργείο Παιδείας, υπό οποιαδήποτε κυβέρνηση, και να δεσμευτεί ως προς τον αριθμό; Εμένα αυτό μου ακούγεται ελαφρώς σαν κλαδικός λαϊκισμός. Είναι έτσι ή όχι; Γιατί εμείς ερχόμαστε να στηρίξουμε τους εκπαιδευτικούς. Έχουμε κάνει με αυτό τον αριθμό, έναν από τους μεγαλύτερους αριθμούς μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση. Αλλά δεν θα αντιμετωπίσουμε ποτέ το Υπουργείο σαν μηχανισμό διορισμών.
  • Αυτό γίνεται γιατί βάζουμε πρώτα τις ανάγκες της κάθε οικογένειας και του κάθε μαθητή, έχοντας αποτυπώσει του ποιες είναι οι οργανικές θέσεις και ποιες είναι οι ανάγκες που αντιλαμβανόμαστε εμείς σε συνεργασία με τις υπηρεσίες. Αυτό που οφείλουμε, δηλαδή, να κάνουμε. Δεν έχει νόημα να βγαίνουμε και να φωνάζουμε κλαδικά αιτήματα. Πρέπει αυτά να έρχονται και να επικουρούν συγκεκριμένο πλαίσιο και επίπεδο και ποιότητα αναγκών που αντιμετωπίζουμε στο πεδίο.
  • Η Ελλάδα έχει δώδεκα χιλιάδες οκτακόσια δώδεκα σχολεία. Αυτά είναι συνάρτηση του πληθυσμού της, είναι συνάρτηση της δημογραφικής της καμπύλης και είναι και συνάρτηση των αναγκών που βλέπουμε στο πεδίο. Αυτά θα ορίσουν τις ανάγκες. Οτιδήποτε άλλο νομίζω ότι είναι πολιτικάντικο και νομίζω ότι θα είναι λάθος να το αντιμετωπίζουμε ως τέτοιο.

 

(Πηγή:esos.gr)