moriodotisi
HomeNewsΜασούτης: Τα πλάνα για τα νέα καταστήματα και το «φράγμα» του 1 δισ. πωλήσεων

Μασούτης: Τα πλάνα για τα νέα καταστήματα και το «φράγμα» του 1 δισ. πωλήσεων

Τη διεύρυνση του δικτύου της με νέα καταστήματα στην ελληνική επικράτεια συνεχίζει η Μασούτης η οποία παράλληλα αναμένει πως το 2023 θα σπάσει το «φράγμα» του 1 δισ. ευρώ πωλήσεων.

Πέραν της οργανικής της ανάπτυξης, όπως επεσήμανε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης της εταιρείας, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Μασούτης, οι εξαγορές ενδιαφέρουν την εταιρεία.

Σε ότι αφορά στα νέα καταστήματα, μέσα στον Νοέμβριο αναμένεται το Grand Μασούτης στη Γλυφάδα, με πολλές καινοτομίες στην εμπειρία αγορών. Παράλληλα σχεδιάζεται το άνοιγμα καταστημάτων σε Λαμία και Πάτρα ως το τέλος της χρονιάς ενώ η εταιρεία συνεχίζει την υλοποίηση του προγράμματός της για την Αθήνα με στόχευση στις μεγάλες αίθουσες άνω των 1500 τμ οι οποίες θεωρείται ότι παρέχουν τη βέλτιστη εμπειρία αγορών για τα Grand Μασούτης. Επίσης μέσα στο 2024 αναμένεται να ανοίξει ένα ακόμη Grand Μασούτης, στις Τρεις Γέφυρες.

Από την αρχή του 2023 η Μασούτης έχει εντάξει 17 νέα καταστήματα στο δίκτυο της, στην Αττική – που αποτελεί στρατηγικό στόχο – σε Βόρεια Ελλάδα και Κυκλάδες συνεχίζοντας το επενδυτικό πλάνο με ετήσιες επενδύσεις άνω των 20 εκατ. ευρώ, όπως επεσήμανε ο γενικός διευθυντής της Μασούτης, Θόδωρος Γεροστεργιούδης υπογραμμίζοντας παράλληλα τη φιλοσοφία της εταιρείας για επενδύσεις παντού στην ελληνική επικράτεια.

Το «φράγμα» του 1 δισ. ευρώ

Όσον αφορά στις οικονομικές επιδόσεις, το 2023 εκτιμάται ότι θα αποτελέσει την πρώτη χρονιά που οι πωλήσεις της Μασούτης θα σπάσει «φράγμα» του 1 δισ. ευρώ. «Είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για εμάς, η οποία πάει πολύ καλύτερα από ό,τι ξεκινήσαμε στην αρχή της και με έναν χαμηλότερο στόχο. Υπήρχαν οι επιφυλάξεις σχετικά με τι θα συμβεί με τους καταναλωτές και ίσως να υπάρξει μία υστέρηση στον όγκο των πωλήσεων αλλά τελικά τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα για τη δική μας εταιρεία και με τη βοήθεια των νέων καταστημάτων στο Αιγαίο και την Κέρκυρα» σημείωσε ο κ. Γιάννης Μασούτης.

Το 2022 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Μασούτης διαμορφώθηκε στα 924 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 6,5% σε σύγκριση με το 2021 που οφείλεται, όπως ανέφερε ο κ. Θόδωρος Γεροστεργιούδης, σε συνδυασμό οργανικής και μη οργανικής ανάπτυξης. Υπενθυμίζεται ότι, μεταξύ άλλων, μέσα στο 2022 η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία με την κρητική ΣΥΝΚΑ που οδήγησε σε διεύρυνση του δικτύου της με καταστήματα Μασούτης πλέον σε Κέρκυρα και Κυκλάδες και στην απόκτηση του 50% της νεοσύστατης ΣΥΝΚΑ ΑΕ.

Οι τιμές και οι προωθητικές ενέργειες

Η κερδοφορία της Μασούτης, σύμφωνα με τον κ. Γεροστεργιούδη, συμπιέστηκε πέρσι λόγω του υψηλότερου ενεργειακού κόστους και της αύξησης των εξόδων αλλά και της προσπάθειας της εταιρείας για συγκράτηση των τιμών.

Συγκεκριμένα όπως επεσήμαναν τα στελέχη της εταιρείας, «το 2022 δεχθήκαμε ανατιμήσεις μεσοσταθμικά στο 13% από τους προμηθευτές ενώ στην τιμή πώλησης πέρασε στους καταναλωτές το 9%». Αυτές οι μονάδες, όπως εξήγησαν, «διασώθηκαν» λόγω κυρίως της ενίσχυση των προωθητικών ενεργειών – που έφτασαν το 15-20% του τζίρου, κάτι που, όπως πρόσθεσαν, θα συνεχιστεί και ενώ οι πιέσεις παραμένουν.

Για το 2023 η εκτίμηση που διατυπώθηκε είναι πως η κερδοφορία θα ξεπεράσει το 1% του κύκλου εργασιών, με τον κ. Γεροστεργιούδη να υπογραμμίζει πως τα πάντα θα εξαρτηθούν από το ενεργειακό κόστος. Παράλληλα η εταιρεία «τρέχει» φέτος με ανάπτυξη 17%, που όπως επισημάνθηκε, είναι διπλάσιος ρυθμός ανάπτυξης από την υπόλοιπη αγορά.

(Πηγή: cnn.gr)