moriodotisi
HomeNewsΠοια είναι η Κεντρική Επιστημονική Επιτροπή για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Ποια είναι η Κεντρική Επιστημονική Επιτροπή για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Κεντρική Επιστημονική Επιτροπή (Κ.Ε.Ε.), η οποία θα υποστηρίζει επιστημονικά τη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας (Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ.& Ν.), καθώς και το Κεντρικό Συμβούλιο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Σ.Ε.Ε.Κ.), συγκρότησε η αρμόδια υφυπουργός Παιδείας Ιωάννα Λυτρίβη.

Η Επιστημονική Επιτροπή συνίσταται στην επιστημονική έρευνα, μελέτη και τεκμηρίωση στα θέματα που αφορούν στη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και των προγραμμάτων της διά βίου μάθησης.

Ειδικότερα η Επιστημονική Επιτροπή έχει ως εξής:

1) Νικόλαος Γεωργόπουλος του Βασιλείου, Καθηγητής Α.Ε.Ι., Πρόεδρος του Τμήματος Τουριστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, ως Πρόεδρος, με αναπληρωτή τον Ελευθέριο Δροσινό του Χαράλαμπου, Καθηγητή Α.Ε.Ι., Κοσμήτορα της Σχολής Επιστημών Τροφίμων και Διατροφής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

2) Αθανάσιος Κατσής του Κωνσταντίνου, Καθηγητής Α.Ε.Ι., Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, ως Εμπειρογνώμονας σε θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, με αναπληρωτή τον Πέτρο Καλαντώνη του Γρηγορίου, καθηγητή Α’ Βαθμίδας, Αντιπρύτανη Έρευνας Καινοτομίας και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

3) Λουκάς Ζαχείλας του Νικολάου, Επικεφαλής Τομέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Προσόντων, στο Ευρωπαϊκό Κέντρο για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης- CEDEFOP, ως Εμπειρογνώμονας σε θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, με αναπληρωτή τον Δημήτριο Μπαμπίλη του Ιωάννη, Σύμβουλο Α’ του Αυτοτελούς Επιστημονικού Γραφείου Συμβούλων του Υ.ΠΑΙ.Θ.5.

4) Ευστάθιος Ζωγόπουλος του Αθανασίου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ82 με έδρα τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, μ με αναπληρωτή τον Αντώνιο Σπανό του Εμμανουήλ, Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ80, με έδρα τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας.

5) Βενετία Καπαχτσή του Κωνσταντίνου, Εκπαιδευτικός Π.Ε. 06, Διευθύντρια Γυμνασίου Πανοράματος Θεσσαλονίκης, ως εκπαιδευτικός αυξημένων προσόντων, με εμπειρία σε θέσεις ευθύνης και με εξειδίκευση στην εκπαιδευτική διοίκηση και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου, με αναπληρώτρια την Ελισσάβετ Μερκούρη του Αθανασίου, Σύμβουλο Εκπαίδευσης Μουσικής Π.Ε. 79.01- Π.Ε. 02, με έδρα τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας.

6) Όλγα Καφετζοπούλου του Εμμανουήλ, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ., με αναπληρώτρια τη Νικολέττα Σωτηροπούλου του Χρήστου, αναπληρώτρια προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τεκμηρίωσης και Επικοινωνίας της Γ.Γ.Ε.Ε.Κ.Δ.Β.Μ..

7) Ιωάννης Καπουτσής του Αθανασίου, Αναπληρωτής Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της Γενικής Γραμματείας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Προϊστάμενος του Τμήματος Α’ Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμμάτων Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της παραπάνω Διεύθυνσης.

8) Γεωργία Ρεμπούτσικα του Νικολάου, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.), με αναπληρώτρια την Μαρία Κοσμέτου του Βασιλείου, Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Αδειοδότησης Παρόχων Δια Βίου Μάθησης του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π..

9) Σπυρίδων Δουκάκης του Γεωργίου, Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), Επίκουρου Καθηγητή στο Τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου , με αναπληρώτρια την Μαρία Καλαθάκη του Εμμανουήλ, μέλος Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., Σύμβουλο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Εκπαι-δευτικό ΠΕ04.04 με.

Η θητεία των μελών του Συμβουλίου είναι τριετής.

Αρμοδιότητες της Κεντρικής Επιστημονικής Επιτροπής

Η Κ.Ε.Ε. εισηγείται, προτείνει ή γνωμοδοτεί στους Γενικούς Γραμματείς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που εμπλέκονται στην επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και διά βίου μάθηση, ύστερα από ερώτημά τους, ιδίως για τα ακόλουθα θέματα:

α) την επιστημονική τεκμηρίωση των εισηγήσεων ή προτάσεων του Κ.Σ.Ε.Ε.Κ.,

β) τις εξελίξεις των εκπαιδευτικών διαδρομών και των εκπαιδευτικών μεθόδων των ΣΑΕΚ (πρώην Ι.Ε.Κ.), του Μεταλυκειακού Έτους Τάξης Μαθητείας, των ΕΠΑ.Λ., των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ. και των Ε.Σ.Κ., συμπεριλαμβανομένων των τομέων και ειδικοτήτων της Ε.Ε.Κ.,

γ) τη διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των ενηλίκων και την ανάπτυξη νέων παιδαγωγικών μεθόδων,

δ) την εισήγηση για εκπόνηση ερευνών και μελετών για θέματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά βίου μάθησης και σύνδεσής τους με την αγορά εργασίας,

ε) τη διενέργεια της αξιολόγησης για τον χαρακτηρισμό των ΕΠΑ.Λ. που ήδη λειτουργούν σε Π.ΕΠΑ.Λ. και τη σύνταξη σχετικής εισήγησης προς το Κ.Σ.Ε.Ε.Κ.,

στ) τα κριτήρια για την επιλογή των διευθυντών Π.ΕΠΑ.Λ. και για την ανανέωση της θητείας τους,

ζ) τα κριτήρια για την κατάρτιση των αξιολογικών πινάκων κατάταξης των εκπαιδευτικών για τοποθέτηση στα Π.ΕΠΑ.Λ.,

η) τα θέματα του Εκπαιδευτικού Οδηγού ,

θ) τη διαμόρφωση του πλαισίου αξιολόγησης των Π.ΕΠΑ.Λ., Πειραματικών και Θεματικών ΣΑΕΚ.

(Πηγή:esos.gr)