moriodotisi
HomeNewsΥπ. Παιδείας: Με το ισχύον σύστημα οι διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών και κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025

Υπ. Παιδείας: Με το ισχύον σύστημα οι διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών και κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025

“Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο σύστημα μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025. Όσο υπάρχουν πίνακες σε ισχύ, θα διατηρηθούν ως έχουν”

Αυτό διαβεβαίωσε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Γιάννης Κατσαρός, στη συνάντηση με το ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας, ενώ τόνισε τα εξής:

Α. Οι Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών θα πραγματοποιηθούν κανονικά το 2024. Έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες, αλλά είναι ακόμα νωρίς για να γνωρίζουν τον συνολικό αριθμό των θέσεων για διορισμό. Παρά το γεγονός πως τονίστηκε επανειλημμένα η ανάγκη για συνολικό αριθμό μόνιμων διορισμών μεγαλύτερο από τις συνταξιοδοτήσεις, δεν φάνηκε να υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο. Θα ακολουθηθεί ο κανόνας 1:1.

Β. Την επόμενη σχολική χρονιά ο αριθμός των προσλήψεων αναπληρωτών θα είναι παρόμοιος με τον φετινό αριθμό.

Γ. Σχετικά με την έκδοση των τελικών αξιολογικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης αρμόδιο να απαντήσει σε ερωτήματα είναι το ΑΣΕΠ.

Δ . Για άλλα θέματα που τέθηκαν δεν δόθηκαν συγκεκριμένες απαντήσεις και δεν φάνηκε να υπάρχει πρόθεση για αλλαγή. Η μόνη αλλαγή που ενδέχεται να γίνει είναι η δημιουργία ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων για τους αναπληρωτές, ώστε να μη χρειάζεται κάθε χρόνο να επανακαταθέτουν τα ίδια έγγραφα στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Τα θέματα που τέθηκαν προς συζήτηση ήταν τα εξής:

1. Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών 2024: Χρονοδιάγραμμα διορισμών, συνολικός αριθμός θέσεων προς πλήρωση με μόνιμο διορισμό, δίκαιη κατανομή των θέσεων με βάση τις πραγματικές ανάγκες κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης.

2. Χρονοδιάγραμμα έκδοσης από το ΑΣΕΠ των τελικών αξιολογικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης.

3. Ενδεχόμενο για αλλαγή συστήματος μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών.

4. Αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των οργανικών κενών για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

5. Καταγραφή του πραγματικού ωραρίου των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης και σε θέσεις με θητεία για την αποτύπωση των οργανικών κενών.

6. Ίδρυση οργανικών θέσεων στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία.

7. Άδειες αναπληρωτών, εξίσωση δικαιωμάτων με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, επίδομα στέγασης.

8. Αντιμετώπιση της έκρηξης βίας στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

(Πηγή:esos.gr)