«Έχω κάνει συνειδητή επιλογή να μην συναντώμαι στους διαδρόμους της τοξικότητας της αντιπολίτευσης αλλά να προσπαθώ κάθε μέρα να κάνω τις ζωές των πολιτών λίγο καλύτερες», τόνισε μεταξύ άλλων ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε χαιρετισμό του στους πολίτες της Σπάρτης. «Η επικαιρότητα στα ΜΜΕ δεν συναντιέται με