moriodotisi
HomeNewsΑΣΕΠ: Προκήρυξη για σχολικούς νοσηλευτές – Αναλυτικά δικαιολογητικά και διαδικασία αίτησης

ΑΣΕΠ: Προκήρυξη για σχολικούς νοσηλευτές – Αναλυτικά δικαιολογητικά και διαδικασία αίτησης

ΑΣΕΠ

Το ΑΣΕΠ ανακοίνωσε την προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων Σχολικών Νοσηλευτών (ΠΕ25) στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Αττική για το διδακτικό έτος 2024-2025. Η προκήρυξη δημοσιεύθηκε στις 4 Νοεμβρίου 2024 και αφορά την κάλυψη κενών θέσεων σε σχολεία περιοχών όπως η Κυψέλη, η Αργυρούπολη, τα Γλυκά Νερά και οι Σπέτσες, με συνολικά 10 σχολικές μονάδες να ζητούν την πρόσληψη σχολικών νοσηλευτών.

Οι υποψήφιοι που πληρούν τα τυπικά προσόντα για την ένταξή τους στον κλάδο ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών και επιθυμούν να προσληφθούν ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ). Οι υποψήφιοι θα πρέπει να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να επιλέξουν τα σχολεία που επιθυμούν να καλύψουν τις κενές θέσεις, σύμφωνα με την προκήρυξη του ΑΣΕΠ. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά περιλαμβάνουν τίτλους σπουδών, πιστοποιητικά εμπειρίας, καθώς και άλλα έγγραφα που αποδεικνύουν την πληρότητα των απαιτούμενων προσόντων για τη θέση.

 

Ποια είναι τα τυπικά προσόντα για το ΑΣΕΠ

Σύμφωνα και με την προκήρυξη 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ τα «Τυπικά προσόντα Ένταξης» είναι:

α) Πτυχίο Νοσηλευτικής ΑΕΙ/ΤΕΙ ή ισότιμος τίτλος σχολών της ημεδαπής ή αλλοδαπής αντίστοιχης ειδικότητας και β) Άδεια άσκησης επαγγέλματος Νοσηλευτή/τριας ή Βεβαίωση ότι πληροί όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις για την άσκηση του επαγγέλματος και γ) Ταυτότητα μέλους ή βεβαίωση ανανέωσης εγγραφής στην Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος (Ε.Ν.Ε.), η οποία να είναι σε ισχύ,

β) Πτυχίο τμήματος Επισκεπτών Υγείας ή Δημόσιας Υγείας και Κοινοτικής Υγείας με κατεύθυνση Κοινοτικής Υγείας ΑΕΙ ή ΤΕΙ ή ισότιμος τίτλος σχολών της ημεδαπής ή αλλοδαπής αντίστοιχης ειδικότητας και β) Άδεια άσκησης επαγγέλματος Επισκέπτη ή Βεβαίωση ότι πληροί όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις για την άσκηση του επαγγέλματος και γ) Ταυτότητα μέλους ή βεβαίωση εγγραφή στον Πανελλήνιο Σύλλογο Επισκεπτών Υγείας (Π.Σ.Ε.Υ) η οποία να είναι σε ισχύ.

 

Υποβολή αίτησης και δικαιολογητικών

Η αίτηση για την παρούσα πρόσκληση υποβάλλεται άπαξ και δύναται να τροποποιηθεί εντός της οριζόμενης προθεσμίας. Ο υποψήφιος/α δύναται να δηλώσει με τη σειρά που επιθυμεί από μια έως το σύνολο των σχολικών μονάδων με πλήρες ωράριο. Η αίτηση αποστέλλεται ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mail@attik.pde.sch.gr με συνημμένα σε ένα αρχείο pdf τα κάτωθι δικαιολογητικά:

1. Αντίγραφο δύο όψεων αστυνομικής ταυτότητας

2. Αντίγραφο τίτλου σπουδών στο οποίο θα αναγράφεται η χρονολογία και ο βαθμός κτήσης του πτυχίου. Σε περίπτωση που δεν προκύπτει ακριβής βαθμός, λαμβάνεται υπόψη η κατώτερη βαθμολογία κάθε μιας από τις κλίμακες «ΑΡΙΣΤΑ», «ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ», «ΚΑΛΩΣ» και η οποία αντίστοιχα είναι 8,50, 6,50 και 5,00. Σε περίπτωση που δεν αναγράφεται βαθμός (περιγραφικός ή αριθμητικός) καταχωρείται 5,00. Για τους/τις πτυχιούχους ιδρυμάτων του εξωτερικού απαιτούνται τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Δ΄ της προκήρυξης 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ στις σελ. 1465-1466.

3. Αντίγραφα των πρόσθετων προσόντων ένταξης στον κλάδο όπως αναφέρονται στο μέρος Α (σημεία β & γ)

4. Εφόσον το διαθέτουν οι αιτούντες/σες: Αποδεικτικό Παιδαγωγικής και Διδακτική

 

Ο ρόλος του σχολικού νοσηλευτή

Οι σχολικοί νοσηλευτές έχουν αναδειχθεί ως αναπόσπαστο μέρος της σχολικής κοινότητας, καθώς οι υπηρεσίες τους επεκτείνονται πέρα ​​από τη βασική φροντίδα υγείας. Το 9μηνο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρακολουθούν, τους εξοπλίζει με δεξιότητες και γνώσεις απαραίτητες για την προαγωγή της σωματικής και ψυχικής υγείας των μαθητών. Η μεγάλη ζήτηση για αυτούς τους εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας αναδεικνύει την επιτακτική ανάγκη για επαρκή υγειονομική υποστήριξη στα σχολεία.

Εκτός από τη διαχείριση χρόνιων ή επειγόντων καταστάσεων υγείας σε μαθητές, ο σχολικός νοσηλευτής παρέχει εκπαίδευση σε θέματα υγείας και πρόληψης, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη υγιών συνηθειών και στην πρόληψη ασθενειών. Οι γνώσεις τους στη φροντίδα και την πρόληψη έχουν καταστεί ιδιαίτερα απαραίτητες σε περιόδους όπως η πανδημία COVID-19, όπου η παρουσία τους βοήθησε να διαχειριστούν οι μαθητές την υγειονομική κρίση στα σχολεία, διασφαλίζοντας ασφαλές περιβάλλον για όλους.

Η συμβολή τους είναι επίσης καθοριστική για την ψυχική υγεία των μαθητών, καθώς υποστηρίζουν τους μαθητές που αντιμετωπίζουν άγχος ή άλλα ψυχολογικά ζητήματα, τα οποία μπορούν να προκύψουν είτε από τις πιέσεις του σχολικού περιβάλλοντος είτε από άλλους παράγοντες.