Τρεις εκπαιδευτικοί του 21ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών «Λέλα Καραγιάννη» συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Ρέυκιαβικ της Ισλανδίας, με σκοπό να αναπτύξουν νέες δεξιότητες που θα βοηθήσουν τους μαθητές να προετοιμαστούν για το μέλλον.
Στη διάρκεια της εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη μέθοδο «Μάθηση βάσει έργου» (Project Based Learning), να γνωρίσουν το Ισλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα και να μάθουν εργαλεία όπως η σχεδιαστική σκέψη (design thinking) και η μέθοδος Graffiti.
Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε κοινές ομάδες εργασίας με εκπαιδευτικούς από άλλες χώρες της Ευρώπης, αντάλλαξαν καλές πρακτικές, εκπαιδεύτηκαν σε νέα εργαλεία που προωθούν την ενεργό μάθηση, την καινοτομία, την κριτική και αναλυτική σκέψη και την επίλυση σύνθετων προβλημάτων.
Συμμετείχαν σε εργαστήρια με θέματα “Ξεκλειδώστε το πάθος των μαθητών”, “Διαπραγμάτευση με το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου”, “Στα ίχνη της κριτικής σκέψης”, “Αξιολόγηση προγραμμάτων”, “Αυτοαξιολόγηση ομάδας”, “Είδη αυτοαξιολόγησης¨.
Διεύρυναν το δίκτυο συνεργασίας με εκπαιδευτικούς άλλων ευρωπαϊκών χωρών με τους οποίους θα συνεργαστεί το 21ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών σε κοινά έργα eTwinning, Jobshadowing, Erasmus και Group Mobility of Pupils κατά το τρέχον σχολικό έτος.