Περίπου 30 τετραγωνικά μέτρα χώρων πώλησης την ημέρα (!) ή 2 καταστήματα το μήνα, προστίθενται στο δίκτυο της πολωνικής αλυσίδας Pepco στην ελληνική αγορά, διευρύνοντας ταχύτατα το εμπορικό της «αποτύπωμα».

Στο τέλος Σεπτεμβρίου εφέτος, όταν δηλαδή κλείνει η οικονομική χρήση 2022 -2023 για τον μητρικό όμιλο, οι μετοχές του οποίου διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας, η αλυσίδα χαμηλού κόστους θα διαθέτει 22 καταστήματα στην εγχώρια αγορά συνολικής επιφάνειας 12.000 τετραγωνικών μέτρων.

Όπως αναφέρει στον ΟΤ ο κος Κωνσταντίνος Βλάσσης, Expansion Manager Greece για την Pepco, στο τέλος του 2023 περίπου 30 καταστήματα ανά την Ελλάδα θα φέρουν την ταμπέλα του πολωνικού brand.

Οι επόμενοι σταθμοί της Pepco που ήδη διαθέτει 16 καταστήματα, είναι η Λεωφόρος Συγγρού, μισθώνοντας χώρο 600 τ.μ. στο κατάστημα της Public και ακολουθεί νέο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Veso Mare στην Πάτρα.

Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα ανοίξουν καταστήματα στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στην Πυλαία, εντός του εμπορικού πάρκου Florida 1, το οποίο ανήκει στην Trade Estates του ομίλου Fourlis, στην Αγία Παρασκευή επί της Λεωφόρου Μεσογείων, στον Πειραιά και στο Άργος.

Καλαμάτα, Πάτρα και Βόλος είναι οι επόμενες τρεις πόλεις της Ελλάδας στις οποίες θα αποκτήσει παρουσία μέχρι το τέλος του έτους η Pepco, με τα μεγάλα νησιά, όπως η Κρήτη και η Ρόδος να ακολουθούν εντός του 2024.

Η εταιρεία, που ξεκίνησε εμπορικά τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα στις αρχές του περασμένου Οκτωβρίου εμφανίζεται ικανοποιημένη από τις επιδόσεις της από πλευράς τζίρου, σύμφωνα με τον κο Βλάσση, ενώ διαθέτει αυξημένο budget για περαιτέρω επέκταση. Για του χρόνου μάλιστα σχεδιάζεται ο διπλασιασμός του αριθμού των καταστημάτων, ώστε να ενισχυθεί το brand awareness στην Ελλάδα.

Συνολικά, ο στόχος για την ελληνική αγορά είναι το δίκτυο των σημείων πώλησης της πολωνικής αλυσίδας να φθάσει τα 200 καταστήματα σε όλη την επικράτεια. όπως αναφέρει ο Expansion Manager της αλυσίδας.

Οι σχέσεις με Σκλαβενίτη, Public και AB Βασιλόπουλο

Στοχεύοντας ουσιαστικά στην πελατεία των Jumbo του Απόστολου Βακάκη, τα καταστήματα της Pepco είναι παρόντα σε εμπορικά κέντρα, πάρκα λιανικής και κοντά σε λεωφόρους με πρόσβαση σε πυκνοκατοικημένες περιοχές.

Στον αναπτυξιακό της σχεδιασμό περιλαμβάνονται συνεργασίες με άλλους μεγάλους retailers, καθώς και αλυσίδες σούπερ μάρκετ, προσφέροντας μια πλήρη εμπορική πρόταση, που προσελκύει πελάτες.

Αυτή τη στιγμή η αλυσίδα χαμηλού κόστους έχει αναπτύξει συνέργειες με την Public και ήδη λειτουργεί δύο καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, με πολύ καλά αποτελέσματα, ενώ το τρίτο – στη Λεωφόρο Συγγρού στην Καλλιθέα – θα κάνει εγκαίνια την επόμενη εβδομάδα.

Στην ίδια λογική λειτουργούν καταστήματα Pepco δίπλα σε μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, ενώ στη λεωφόρο Λαυρίου, στην Παιανία, στο ιδιόκτητο ακίνητο της Premia, θα γειτνιάζει με κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Μεγάλη προϊοντική γκάμα σε ανταγωνιστικές τιμές

Με τον ακριβότερο κωδικό στα καταστήματα Pepco να μην ξεπερνά τα 30 ευρώ, η αλυσίδα προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες.

Τα ρούχα και τα υποδήματα αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματος, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν αξεσουάρ, καλλυντικά, παιχνίδια, σχολικά είδη και προϊόντα εξοπλισμού και διακόσμησης του σπιτιού.

H πολωνική αλυσίδα διαθέτει αυτή τη στιγμή περί τα 3.000 καταστήματα σε 17 ευρωπαϊκές χώρες και έχει θέσει στόχο να γίνει η μεγαλύτερη, η καλύτερη, η φθηνότερη και η πιο γνωστή εκπτωτική αλυσίδα ειδών ένδυσης και σπιτιού στην Ευρώπη.

(πηγή:tovima.gr)