moriodotisi
HomeNewsΥπουργείο Παιδείας: Οι προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ και η κατανομή τους ανά κλάδο και δομή

Υπουργείο Παιδείας: Οι προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ και η κατανομή τους ανά κλάδο και δομή

Υπουργείο Παιδείας

Το Υπουργείο Παιδείας ολοκλήρωσε την 1η φάση προσλήψεων αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το σχολικό έτος 2024-2025, στις 30 Αυγούστου 2024. Στην πρώτη φάση καλύφθηκαν συνολικά 7.559 θέσεις σε εκπαιδευτικές δομές σε όλη την Ελλάδα, ενώ επιπλέον 321 προσλήψεις πραγματοποιήθηκαν στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) της Αττικής.

Οι θέσεις καλύφθηκαν με βάση τις ανάγκες κάθε δομής και κλάδου, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων και των ειδικών εκπαιδευτικών δομών. Η διαδικασία είχε στόχο την άμεση κάλυψη των κενών και την ενίσχυση της υποστήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 

Αναλυτικές πληροφορίες από το Υπουργείο Παιδείας

Συνολικά έχουν γίνει έως τις 4-11-2024 3 Φάσεις Προσλήψεων που ανέρχονται σε 7.559 προσλήψεις αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ (1η φάση/30-8: 5.539, 1η φάση ειδικής πρόσκλησης/9-10: 162, 2η φάση/21-10: 1.858) και τα στοιχεία ανά κλάδο και τύπο πρόσληψης παρουσιάζονται κάτωθι:

pinakas

Οι συνολικές προσλήψεις που έχουν διενεργηθεί στα ΚΕΔΑΣΥ της ΠΔΕ Αττικής, αποτυπώνονται αναλυτικά ανά κλάδο στον κάτωθι πίνακα:

pinakas

Κατά την 1η φάση προσλήψεων το ποσοστό κάλυψης των κενών στα ΚΕΔΑΣΥ της ΠΔΕ Αττικής ήταν 100% και ως εκ τούτου δόθηκαν προς πρόσληψη το σύνολο των 179 κενών που είχε δηλώσει η ΠΔΕ.

Κατά τη 2η φάση προσλήψεων το ποσοστό κάλυψης των κενών στα εν λόγω ΚΕΔΑΣΥ ήταν πάλι 100% και ως εκ τούτου δόθηκαν προς πρόσληψη το σύνολο των 143 κενών που δηλώθηκαν από την ΠΔΕ. Δεν βρέθηκε υποψήφιος για 1 κενό ΠΕ28.

Με την ολοκλήρωση αυτών των προσλήψεων, το Υπουργείο Παιδείας διαβεβαιώνει ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Η ενίσχυση των ΚΕΔΑΣΥ με εξειδικευμένο προσωπικό αναμένεται να βελτιώσει τις υπηρεσίες αξιολόγησης και υποστήριξης των μαθητών που το χρειάζονται.